آموزشی , برنامه نویسی , وبلاگ نویسی , طراحی وب سایت, انجام تمامی پروژه های دانشجویان
تاریخ : جمعه 15 آذر 1392
نویسنده : Admin
هدف از بیسیک اولیه آموزش برنامه نویسی بود.بیسیک توسط انواع متفاوتی ازکامپیوترهامورداستفاده قرار گرفت وسرمشق سایرزبانهاشد.باتوسعه گرافیکی کاربر (gui)توسط میکروسافت دراواخر دهه ۱۹۸۰ واوایل ۱۹۹۰basicتکامل تدریجی خودرابه سوی ویژوال بیسیک انجام داده بودکه توسط گروه مایکروسافت درسال۱۹۹۱انجام پذیرفت.درزمانیکه ویژوال بیسیک درمرحله ظهوربود توسعه برنامه های کاربردی تحت ویندوز میکروسافت عملی طاقت فرسابود.باآمدن ویژوال بیسیک ایجادبرنامه های کاربردی تحت ویندوز بسیارآسان شد.

 

ازسال۱۹۹۱تاکنون شش نوع ازویژوال بیسیک روانه بازار شده است وآخرین نمونه آن ویژوال بیسیک۶ می باشدکه درسپتامبر۱۹۹۸روانه بازارگردیده است.
ویژوال بیسیک چیست؟

ویژوال بیسیک زبان برنامه نویسی میکروسافت ویندوز است.برنامه های ویژوال بیسیک درمحیط توسعه یافته مجتمع(IDE)طراحی وساخته می شوند.IDEبه برنامه نویس این اجازه رامی دهدکه برنامه های خودرابه صورت مناسب وراحت ایجاد،اجراوخطایابی کند.(پردازش مربوط به تولیدسریع یک نرم افزارکاربردی رااغلب radمی نامند.)

ویژوال بیسیک یکی اززبانهای radبوده وبه طوروسیعی در دنیامورداستفاده میباشد.ویژوال بیسیک مشتق شده از زبان برنامه نویسی بیسیک است .ویژوال بیسیک خصیصه های متمایزکننده تری نسبت به سایرزبانهای برنامه نویسی داردمانندواسط گرافیکی کاربر-event handling ودسترسی به win۳۲ api ،ویژگیهای شی گرا،رسیدگی به خطابرنامه نویسی ساخت یافته وسایر موارد.

محیطIDE ویژوال بیسیک این امکان رابه برنامه نویس می دهد که بدون خبره بودن دربرنامه نویسی تحت ویندوز،برنامه های تحت ویندوزایجادنماید.

میکروسافت چندنوع متفاوت ویژوال بیسیک خود رابه بازار عرضه کرده است که به نامهایprofessional enterprise edition ، learning edition دردسترس هستند.

نوع learning edition یاآموزشی قابلیت برنامه نویسی درحدپایه راارایه می کندونوع professional edition نسبت به نوع آموزشی ازتوانایی بالاتری برخورداراست و توسط بسیاری از برنامه نویسانی که برنامه های کاربردی باویژوال بیسیک می نویسند مورداستفاده قرارمی گیرد.ازنوعenterprise edition برای ایجادسیستمهای محاسباتی باحجم بالا استفاده می شود.ویژوال بیسیک یک زبان مفسر است بااین وجود نوعهایenterpriseوprofessional می توانند کدهای ویژوال بیسیک رابه native codeکامپایل نمایند.
آنچه که برای نصب ویژوال بیسیک نیازاست
برای نصب ویژوال بیسیک نیازبه نرم افزاروسخت افزارزیراست:
- ویندوز(۹۵،۹۸،۲۰۰)
- کامپیوتر۴۸۶یاترجیحاپنتیوم باحداقل ۱۶مگابایتRAM
- CDوماوس
- دیسک سخت
راه اندازی ویژوال بیسیک
برنامه ویژوال بیسیک برروی CDذخیره شده است که برای استفاده ازآن بایدآن رادردیسک سخت نصب کنید. درمحیط ویندوز،برنامهINSTALLراازروی CD اجراکنیدتا ویژوال بیسیک درمنویprogramsویندوزظاهرشود.برای اجرای آن برروی گزینه مربوط کلیک کنیدتاصفحه اول ویژوال بیسیک مانند شکل ظاهرشود.دراین شکل می توانیدکارهای موردنظرتان راشروع کنید.سیستم به طورخودکاربرروی آیکن standard exe داردکه برای ایجاد پروژه های ویژوال بیسیک به کارمی رود.برای ادامه کارکلیدenterرافشاردهیدیادکمهopenرادراین شکل کلیک کنید.

در شکل زیر پنجره ای به ناForm۱ظاهر شده است. فرم محیطی است که در آن می توانید برنامه خود را طراحی کنید.یعنی عناصر تشکیل دهنده برنامه در این فرم قرار می گیرند.

در سمت راست شکل پنجره های Project وpropertiesو Form Layout قرار دارند.هر یک از این پنجره ها را به طور مختصر توضیح می دهیم.

پنجره Project:این پنجره در شکل زیر آمده است این پنجره را Project Explorer نیز می نامند و فایلهای پروژه در آن قرار می گیرند. در نوار ابزار این پنجره سه دکمه به نامهای View CodeوView ObjectوToggle Folder قرار دارند.اگر بر روی View Codeکلیک کنید پنجره ای ظاهر می شود که می توانید دستورات ویژوال بیسیک را درآن بنویسید.دکمه View Codeفرم را در صفحه نمایش ظاهر می کند . دکمه های View CodeوView Objectدر صورتی فعال هستند که در پنجره projectدر پوشه Formsگزینه Form(Form۱)را انتخاب کرده باشید.با هر بار کلیک کردن برروی دکمهToggle Folderپوشه Formsدر پنجره projectمخفی یا آشکار می گردد.

یعنی اگر اجزای این پوشه مخفی باشند با کلیک کردن این دکمه آشکار می شوند و اگر آشکار باشند با کلیک کردن این دکمه مخفی می شوند.همانطور که در شکل می بینیدنام پروژه جدید project۱و نام فرم جدید Form۱انتخاب شده است(به طور پیش فرض).پوشه Formsدر پنجره Projectحاوی تمام فرمهای مربوط به پروژه است در شکل فقط حاوی Form۱است.

پنجرهproperties:

این پنجره خواص مربوط به فرم یاعنصرفرم رانمایش می دهد.دقت داشته باشیدکه هرعنصر(ازجمله فرم)دارای خواص(properties)ورویداد(event)است که درادامه به شرح هرکدام خواهیم پرداخت.امادراینجامی خواهیم این نکته رایادآوری کنیم که خواص عناصردرپنجرهpropertiesدیده می شوند.خواص عناصرمی توانند به دوصورت نمایش داده شوند:به صورت الفبایی(alphabetic)وبه صورت دسته بندی شده برحسب موضوع(categorized).به عنوان مثال، برای دیدن خواص فرمی که برروی صفحه نمایش است(یعنی form۱)،برروی آن درپنجرهpropertiesدکمه راست ماوس راکلیک کرده ودرمنویی که ظاهر می شود گزینهdescriptionراانتخاب کنید(البته اگر فعلا این خواص را مشاهده می کنید،نیازی به این کار نیست.)شکل بخشی ازخواصform۱رابه صورت دسته بندی شده نمایش می دهد. هریک از این خواص رادرادامه خواهیدآموخت.

پنجرهformlayout:

این پنجره مشخص می کند که فرم برنامه درزمان اجرا درکجای صفحه نمایش قرارگیرد.دراین پنجره تصویری قرارداردکه همانندصفحه نمایش است.وقتی ماوس رابه آن تصویر منتقل می کنید،علامت آن به صورت دوفلش دوسر متقاطع در می آید.دکمه ماوس رابه پایین فشارداده، آن رادرداخل صفحه نمایش به حرکت درآورید.پس ازاینکه فرم درجای مناسبی ازصفحه نمایش قرارگرفت،دکمه ماوس رارهاکنید.درزمان اجرا،فرم در همان نقطه ازصفحه نمایش قرارخواهدگرفت.

جعبه ابزار:

بخش دیگری ازشکل جعبه ابزاراست که درسمت چپ صفحه نمایش وتحت عنوان general قراردارد.این جعبه ابزار،درواقع،عناصری هستندکه می توانیدازآنهابرای طراحی برنامه خوداستفاده کنید.اسامی این عناصردر شکل آمده است.درادامه می آموزیدعناصردیگری رابه جعبه ابزاراضافه کنید.به نظرمی رسدکه معرفی مختصری ازعناصرجعبه ابزارمفیدباشد.درزیربه شرح هرکدام می پردازیم:

Pointer:این عنصرمی تواندبرروی عناصرموجوددرفرم اثرکندوآنهاراانتخاب نماید.

Label:عنصربرچسب رابه فرم اضافه می کندکه برای نمایش متنهای غیرقابل ویرایش مفیداست.

Frame:گروهی ازعناصرراایجادمی کند.

Checkbox:کادرکنترلی رابه فرم اضافه می کندکه برای انتخاب گزینه هابه کارمی رود.

Hscrollbar:نوارجابجایی افقی رابه فرم اضافه می کند.

Timer:عنصری راایجادمی کندکه درفواصل زمانی مختلف وظایفی راانجام می دهد.

Dirlistbox:عنصری برای دستیابی به درایوهای سیستم.

Shape:عنصری برای رسم دایره،مستطیل،مربع وبیضی.

Image:عنصری برای نمایش تصویر.

نوارابزار:نوارابزارشامل ابزارهایی است که معمولا کارگزینه های منوهاراانجام می دهندولی سرعت دستیابی به آنهازیاداست.برای اینکه نام این ابزارهارایادبگیریم،ماوس رابه هرکدام منتقل کرده، اندکی صبرمی کنیم.

اجزای سازنده برنامه ویژوال بیسیک:

اولین قدم درایجادیک برنامه،ایجادیک فرم وسپس قراردادن عناصربرروی آن است.عناصررابرحسب نیازمی توان تشخیص داد.این کارنیازبه تمرین دارد.به طورکلی می توان گفت که کتابخانه ای ازعناصر در ویژوال بیسیک موجوداست که برنامه هاازاین عناصر ساخته می شوند،کدهاتوسط ویژوال بیسیک تولیدمی گرددولی بعضی ازکدهارانیزبرنامه نویس بایدبنویسد. تقریبادرتمام برنامه های ویژوال بیسیک بایدگزینه هایی راازمنوهاانتخاب کرد.مثلابرای ایجادیک پروژه جدیدبایدازمنوی file گزینهnew project وسپس گزینهstandard exeراانتخاب کرد.برای اجرای برنامه بایدگزینهstartرا ازمنویrun انتخاب نمود.برای سهولت،این گزینه هارا به این صورت معرفی می کنیم:

File/new project/standard exeوrun/run.به عنوان مثال،گزینه file/open project گزینه open project راازمنویfileانتخاب میکند.

 


|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 45
|
مجموع امتیاز : 45
تاریخ : پنج شنبه 14 آذر 1392
نویسنده : Admin

بسمه تعالی 

 

 

 

 

 برای مشاهده الگوریتم های زیر شما می توانید بروی عنوان الگوریتم ها کلیک کنید...

 

 

1 )  الگوریتمی بنویسید که  حاصل جمع 2 عدد

2 )   الگوریتمی بنویسید که حاصل جمع 3 عدد


 

3 )   الگوریتمی بنویسید که حاصل ضرب 2 عدد

4 )  الگوریتمی بنویسید که  حاصل ضرب 3 عدد

5 )   الگوریتمی بنویسید که حاصل جمع و میانگین 3 عدد


 

6 )   الگوریتمی بنویسید که  محیط و مساحت  دایره

7  )   الگوریتمی بنویسید که محیط ومساحت مستطیل

8  )  الگوریتمی بنویسید که  محیط و مساحت لوزی


 

 9 )    الگوریتمی بنویسید که جابجایی 2 عدد 

10 )   الگوریتمی بنویسید که جابجایی  3 عدد

11 )   الگوریتمی بنویسید که جابجایی 2 عدد با استفاده از متغیر کمکی

12 )  الگوریتمی بنویسید که  جابجایی 3  عدد با استفاده از متغیر کمکی


 

 13 )   الگوریتمی بنویسید که  فرد بودن یک عدد

 14  )   الگوریتمی بنویسید که زوج بودن یک عدد

 15  )   الگوریتمی بنویسید که فرد یا زوج بودن یک عدد (همزمان)


 

 16  )    اگوریتمی بنویسید که 3 عدد از ورودی گرفته ماکزیمم آن را نشان دهد.

 17  )    الگوریتمی بنویسید که تعداد ارقام یک عدد را نشان دهد.

 18  )    الگوریتمی بنویسید که 3 عدد از ورودی گرفته کوچکترین آنها را نشان دهد. 

  19 )    الگوریتمی بنویسید که 2 عدد از ورودی بگیرد وتحقیق کند آیا عدد دومی بر اولی بخش پذیر است یا نه.

  20 )    الگوریتمی بنویسید که یک عدد از ورودی گرفته معادل هفته آن را چاپ کند.

 

 

 

 

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: الگوریتم های برنامه نویسی VB6 , ,
تاریخ : چهار شنبه 13 آذر 1392
نویسنده : Admin

 

 دیروز در تاریخ 12.9.1392   مسابقات داخلی فوتسال برگزار شد.

 

 

 

مسابقه اول بین گروه  کامبیوتر ومعماری در سالن ورزشی جزیره مینو آبادان بود.

در این بازی تیم فوتسال  گروه کامبیوتر(ترم اول) در مقابل  گروه معماری (ترم سوم) 3-4  در مقابل حریف خو شکست خورد 

در این بازی , نیمه اول   را  2-2    پشت سر گذراندیم.

در نیمه دوم   2-1 بازی را باختیم . اما گروه کامبیوتر  از تمام قدرت خود در مقابل غول های معماری  نهایت همت وپشتکاری خود را نشان دادن.

با به نفعی گرفتن ,داور 1 گول را قبول نکرد سپس  در پی اظهارات ایشان , آقای مسعود خرم روز,کاظم حمیداوی و مازیار عزیز پور به عنوان افراد منتخب گروه کامبیوتر معرفی شدند...

برای دانستن بقیه اخبار فوتسال دانشگاه  با ما باشید... 

خندهخندهخنده

گروه کامبیوتر:

کاپیتان: آقای مسعود خرم روز

 1 )   کاظم حمیداوی

2  )    مازیار عزیز پور

3  )   حسین عشوری زاده

4  )   محمد امین خلاقی 

5  )   علی غضبان زاده

 

گروه معماری  ملقب به غول های فوتبالیست در برابر گروه کامبیوتر....خندهخندهخنده


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ : چهار شنبه 13 آذر 1392
نویسنده : Admin

داستان کوتاه امتحان عشق

” جان بلانکارد ” از روی نیمکت برخاست

لباس ارتشی اش را مرتب کرد و به تماشای انبوه مردم که راه خود را از میان ایستگاه بزرگ مرکزی پیش می گرفتند مشغول شد .

او به دنبال دختری می گشت که چهره او را هرگز ندیده بود اما قلبش را می شناخت

دختری با یک گل سرخ .

از سیزده ماه پیش دلبستگی‌اش به او آغاز شده بود.

از یک کتابخانه مرکزی در فلوریدا, با برداشتن کتابی از قفسه ناگهان خود را شیفته و مسحور یافته بود

اما نه شیفته کلمات کتاب بلکه شیفته یادداشتهایی با مداد, که در حاشیه صفحات آن به چشم می‌خورد

دست خطی لطیف که بازتابی از ذهنی هوشیار و درون بین و باطنی ژرف داشت

در صفحه اول ” جان” توانست نام صاحب کتاب را بیابد: “دوشیزه هالیس می نل” .

با اندکی جست و جو و صرف وقت او توانست نشانی دوشیزه هالیس را پیدا کند.

” جان ” برای او نامه ای نوشت و ضمن معرفی خود از او درخواست کرد که به نامه نگاری با او بپردازد .

روز بعد جان سوار کشتی شد تا برای خدمت در جنگ جهانی دوم عازم شود.

در طول یکسال و یک ماه پس از آن , آن دو به تدریج با مکاتبه و نامه نگاری به شناخت یکدیگر پرداختند .

هر نامه همچون دانه ای بود که بر خاک قلبی حاصلخیز فرو می افتاد و به تدریج عشق شروع به جوانه زدن کرد .

” جان ” درخواست عکس کرد ولی با مخالفت ” میس هالیس ” روبه رو شد .

به نظر هالیس اگر ” جان ” قلبا به او توجه داشت دیگر شکل ظاهری اش نمی توانست برای او چندان با اهمیت باشد .

ولی سرانجام روز بازگشت ” جان ” فرارسید آن ها قرار نخستین ملاقات خود را گذاشتند : ۷ بعد الظهر در ایستگاه مرکزی نیویورک .

هالیس نوشته بود : تو مرا خواهی شناخت از روی گل سرخی که بر کلاهم خواهم گذاشت .

بنابراین راس ساعت ۷ بعدالظهر ” جان ” به دنبال دختری می گشت که

قلبش را سخت دوست می داشت اما چهره اش را هرگز ندیده بود .

ادامه ماجرا را از زبان خود جان بشنوید :

” زن جوانی داشت به سمت من می‌آمد, بلند قامت و خوش اندام

موهای طلایی‌اش در حلقه‌های زیبا کنار گوش‌های ظریفش جمع شده بود

چشمان آبی رنگش به رنگ آبی گل ها بود

و در لباس سبز روشنش به بهاری می مانست که جان گرفته باشد

من بی اراده به سمت او قدم برداشتم , کاملا بدون توجه به این که او آن نشان گل سرخ را بر روی کلاهش ندارد .

اندکی به او نزدیک شدم . لب هایش با لبخند پرشوری از هم گشوده شد

اما به آهستگی گفت ” ممکن است اجازه دهید عبور کنم ؟ ”

بی‌اختیار یک قدم دیگر به او نزدیک شدم ودر این حال میس هالیس را دیدم .

تقریبا پشت سر آن دختر ایستاده بود زنی حدودا ۴۰ ساله با موهای خاکستری رنگ که در زیر کلاهش جمع شده بود .

اندکی چاق بود و مچ پایش نسبتا کلفتش توی کفش های بدون پاشنه جا گرفته بودند

دختر سبز پوش از من دور می شد , من احساس کردم که بر سر یک دوراهی قرارگرفته ام .

از طرفی شوق وتمنایی عجیب مرا به سمت آن دختر سبز پوش فرا میخواند

و از سویی علاقه ای عمیق به زنی که روحش مرا به معنای واقعی کلمه مسحور کرده بود به ماندن دعوتم می کرد .

او آن جا ایستاده بود با صورت رنگ پریده و چروکیده اش که بسیار آرام و موقر به نظر می رسید

وچشمانی خاکستری و گرم که از مهربانی می درخشید .

دیگر به خود تردید راه ندادم .

کتاب جلد چرمی آبی رنگی در دست داشتم که در واقع نشان معرفی من به حساب می آمد

از همان لحظه فهمیدم که دیگر عشقی در کار نخواهد بود

اما چیزی به دست آورده بودم که ارزشش حتی از عشق بیشتر بود

دوستی گرانبهایی که می توانستم همیشه به آن افتخار کنم .

به نشانه احترام و سلام خم شدم و کتاب را برای معرفی خود به سوی او دراز کردم .

با این وجود وقتی شروع به صحبت کردم از تلخی ناشی از تاثری که در کلامم بود متحیر شدم .

من ” جان بلانکارد” هستم و شما هم باید دوشیزه می نل باشید .

از ملاقات شما بسیار خوشحالم .

ممکن است دعوت مرا به شام بپذیرید؟

چهره آن زن با تبسمی شکیبا از هم گشوده شد

و به آرامی گفت: فرزندم من اصلا متوجه نمی‌شوم!

ولی آن خانم جوان که لباس سبز به تن داشت و هم اکنون از کنار ما گذشت

از من خواست که این گل سرخ را روی کلاهم بگذارم و گفت اگر شما مرا به شام دعوت کردید باید به شما بگویم که

او در رستوران بزرگ آن طرف خیابان منتظر شماست .

او گفت که این فقط یک امتحان است !

 


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : سه شنبه 12 آذر 1392
نویسنده : Admin

بسمه تعالی

 

flowchart,


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : سه شنبه 12 آذر 1392
نویسنده : Admin

 

بسمه تعالی

 

الگوریتم چیست:

       تعریف اول:نوشتن مراحل یک برنامه به صورت متنی وبا ترتیب, را الگوریتم برنامه میگویند.

        تعریف دوم: مجموعه ای از دستور العمل هاست که برای حل یک مسـله به کار می رود.

 

 

برای نوشت یک الگریتم می بایست 3 موضوع(شرط) را در نظر گرفت:

   1: دقیق باشد.

   2: جزِیـات کامل حل مسـله را داشته باشد.

   3: ترتیب مراحل ان مشخص باشد.

    4: پایان پذیر باشد.

   مفهوم 1:به این علت لازم است که اجرای الگوریتم درست به همان صورتی که مورد نظر نویسنده الگوریتم است صورت گیرد .

   مفهوم 2: به این علت لازم است که در طول اجرای الگوریتم عوامل ناشناخته ای پیش نیایند .

   مفهوم 3:اگر ترتیب مراحل الگوریتم را مشخص نکنیم ممکن است در هر بار اجرای الگوریتم دستورات گوناگون و متفاوتی اجرا شوند و نتایج متفاوتی را شاهد باشیم .

 مفهوم 4:اگر این شرط را رعایت نکنیم انجام عملیات هیچ گاه خاتمه نمی یابد و الگوریتم به مدت نامحدودی اجرا می شود 

به مثال زیر توجه کنید : 
ممکن است برای محاسبه اضافه کاری کارکنان یک اداره فرمول زیر ارائه شود : 
دستمزد ساعتی اضافه کار × (تعداد ساعت موظف - تعداد ساعت کار ) = اضافه کاری 
در این فرمول وضعیت تعداد ساعت کار و تعداد ساعت موظف معلوم است و روش محاسبه
“ دستمزد ساعتی اضافه کار” مشخص نیست . یعنی عامل “ دستمزد ساعتی اضافه کار” شناخته شده نیست . لذا این فرمول جوابگوی محاسبه اضافه کاری کارکنان نیست . مگر اینکه وضعیت این عامل نیز مشخص شود . 
اگر فرض کنیم که دستمزد ساعتی اضافه کار به صورت زیر محاسبه گردد ، آنگاه اضافه کاری کارکنان قابل محاسبه می شود : 
3/2 × دستمزد ساعتی حقوق = دستمزد ساعتی اضافه کار

 

در طراحی الگوریتم معمولا 3 مرحله زیر را از هم جدا میکنند:

  1   خواندن داده ها

  2   انجام محاسبات

  3  خروجی ها

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید به ادامه مطلب بروید:


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: آموزش الگوریتم , ,
برچسب‌ها: الگوریتم , اموزش الگوریتم , برنامه نویسی , اموزش برنامه نویسی , انجام پروژهای دانشجویی , فلوچارت , آموزش فلوچارت ,
تاریخ : یک شنبه 10 آذر 1392
نویسنده : Admin
 
 
 

بسمه تعالی

 

برای اپلود فایل جهت لینک دانلود  در سایت یا وبلاگ شخصی خود می توانید از سایت های زیر استفاده کنید.

 

Megashares
محدودیت حجمی: ۱۰ گیگابایت
محدودیت دانلود: نامحدود
دوام فایل: نامحدود
آدرس: www.megashares.com

 

جهت آموزش کامل  می توانید به ادامه مطلب بروید...

File Dropper
محدودیت حجمی: ۵ گیگابایت
محدودیت دانلود: نامحدود
دوام فایل: برای همیشه (تنها در صورت عدم فعال بودن دانلود، حذف خواهد شد)
آدرس: www.filedropper.com

TransferBigFiles
محدودیت حجمی: ۱ گیگابایت
محدودیت دانلود: ۲۰ بار دانلود
دوام فایل: ۵ روز
آدرس: www.transferbigfiles.com

SnapDrive
محدودیت حجمی: ۵۰۰ مگابایت
محدودیت دانلود: نامحدود
دوام فایل: نامحدود
آدرس: www.snapdrive.net

مدیریت :حسین عشوری زاده


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: اموزش آپلود فایل جهت لینک دادان , ,
برچسب‌ها: لینک دانلود , اموزش , وبلاگ , سایت شخصی , پروژه سازی ,
تاریخ : یک شنبه 10 آذر 1392
نویسنده : Admin

سلام.

این سایت در حال بروز رسانی است.


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
برچسب‌ها: اموزش , پروژه برنامه نویسی , پروژه , ,

آخرین مطالب

/
تو بیمارستان به دنیا اومدم ،مامانم به من شیر داد ،بابام برام اسم انتخاب کرد ، اسباب بازی خواهرو برادرم شدم ،دست تو دماغم نکردم ،غذا ها مو خوب خوردم بزرگ شدم ،رفتم مدرسه ،درس خوندم ، الانم دارم پله های ترقی رو طی میکشم ...!